Flyttat hemmifrån..

Nu har jag flyttat hemmifrån på riktigt!
Den 1 mars flyttade jag och Jimmy in i våran trea i Andersberg.


Men blev jag verkligen vuxen bara för att jag bytte bostad..
lagar min egen mat..
betalar mina egna räkningar..
osv..

Det känns inte så, men det känns som om ett nytt liv har börjat!
Och kanske är det just det som har hänt.
Jag har börjat ett nytt liv och kvar i mitt gamla rum hos pappa finns alla problem nu nedgrävda i flytt kartonger som så småning om kommer att flyttas upp på vinden där ingen längre kommer behöva se eller höra om dem igen..

Det vore ju helt underbart, men jag är rädd för att jag inte bara har lämnat de dåliga delarna av mitt gamla liv där på vinden, jag tror att jag glömde plocka upp de bra bitarna?!
Så nu har jag liksom ingenting kvar, och jag vågar då inte öppna kartongerna och ta risken att en massa annat hoppar upp..

Kanske var det här med ett nytt liv ingen bra idé eller så var det just det de var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0