Cuf stämman dag 4

Idag har det verkligen pirrat i magen hela dagen...
Varför?
Jo, för att det på lördagar är val av förbundsstyrelse och förbundsfest :D!



Dagen började i alla fall med arbetsmarknads och ekonomi politik :)
Det var intressant, speciellt diskussionen om sosseskatt... men även EMU frågan blev som alltid stor, dock hann det inte fattas något beslut i frågan angående EMU, så har vi tur så får det som står idag vara kvar, alltså att vi är emot Euron.

Efter det var det dags för internationell politik, och konflikter i världen allt ifrån norr till söder disskuterades.
Men idag är det inte politik jag vill skriva om!
Idag vill jag berätta om att Henrik Björkman i från Torsåker i Gävleborgs län blev invald till 3 vice förbundsordförande i CUF's förbundsstyrelse.

Jag vill också berätta om den sjukt grymma förbundsfesten som jag är nyss hem kommen från!
Det är hwlt makalöst hur man varje år alltid lyckas överträffa det föregågna året, det är altid roligare och pirrigare inför vad som skall ske :D

Under kvällen utfärdades den klassiska skåneskålen, och självklart försökte Svea att sjunga sin sång men misslyckadas som vanligt...
Sedan spelade "Hallå hela pressen" DET VA SJUUUUUKT BRA, INGET SKÄMT!

Det enda som är dåligt nu är ju egentligen att imorn är allt det här roliga slut :(
MEN det kommer garanterat bli lika kul nästa år igen :D
godnattkram från en liten grönögd politiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0