Cuf stämman dag 3

Fredag... dag tre... allt närmare söndagen då allt tar slut :(

Idag tog jag sovmorgon, så missade hela demokratikaptilet .. lite surt men sömen satt helt klart inte fel.
Så ingen hotellfrukost idag för min del..:( det sög, jag som älskar hotellfrukost.

Efter lunch då när jag var närvarande var det dags för kampanjande på stan!
Det var dags att visa Stockholmstad att Arbetsmarknaden är ett jävla skämt!
Så hela CUF tog på sig sina gröna näsor och tröjor med budskapet att arbetsmarknaden just är ett jävla skämt.
Sedan tågade vi genom Stockholm fram till Medborgarplatsen där vi lyssande på Magnus Andersson som höll ett sjukt bra tal om arbetsmarknaden, arbetsförmedlingar och LAS.
Sedan bar det iväg med gröna näsor på in i tunnelbanan där vi fortsatte att sprida vårat budskap :)


Eftermiddagen präglades av debatter inom integration, människan, miljö och feminism
Mycket bra blev sagt men mycket tokigt kom också fram, men det är ju lite tjusningen med CUF stämmor :p


Men nu har jag äntligen landat efter en fullspäckad dag
God natt från en liten grönögd politiker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0