Cuf stämman dag 1

Dag 1 på CUF's förbundsstämma 2010 i sthlm :)
Vi ankom till sthlm kl 16.30 fulla av förväntningar:)
Först kastades vi in i tunnelbanan ... usch jag e så glad att vi inte att vi inte har sånt i Gävle :p
Sen när vi efter en del knuffandes och skuffandes kom vi fram till hotellet :)
Yäääy, äntligen fick vi träff alla cuffare igen :)


När vi satt oss tillrätta i rummen så var det ombudsanmälan, och mingel :)

Sedan höll Fredrik Andersson en föreläsning om hur man bäst bedriver en personvalskampanj :)
Riktigt givande och jag fick mycket busiga ideér som jag ska utsätta Gävle stad för :)
För aldrig har jag varit så säker på att jag verkligen vill in i fullmäktige som nu :)


Men men ,,, busiga ideér spar vi på nu, för nu är det sovtajm, och nästa anhalt är frukostmöte imorn kl. 7.00

Kram en liten grönögd politiker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0