Ett hårt slag

Fick brev i torsdags... aldrig har jag satt i halsen som jag gjorde då...
Och jag skojar inte, det hade kunnat vara mjältbrant och det hade kännts bättre...

Tänk dig själv att din enda dröm, ditt enda stora mål i livet har förverkligats men du känner att du behöver en extra knuff för att verkligen slutföra det...
Hade någon av mina vänner uttryckt sig liknande hade jag absolut knuffat på dem och dem mig antagligen :)
Men vad händer då om du inte får den där knuffen utan du blir istället bortplockad...
FRÅN DET ENDA JAG NÅGONSIN ÖNSKAT!
Då hade det lika gärna kunnat vart mjältbrant så man hade sluppit det nederlaget som man slås av ...



En dröm... drömmen om december
Var vad jag levde efter, nu vet jag inte om jag lever alls...
Min dröm... MIN ENDA DRÖM är borta och jag får ganska säkerligen inte tillbaka den...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0