Allt är så svårt

Allt är bara så svårt just nu, Björn är bortrest det är massor av prov i skolan, och det känns som om ingen märker vad som händer med mig inte ens jag själv..
Det känns lite som att jag är påväg att gå in i en vägg, en vägg som inte syns men som gör jävligt ont att gå in i..
Allt är helt enkelt svårt, jag vet inte varför, men jag blir rädd..
Rädd för att allt ska bli som förr...

Men varför ska jag behöva vara rädd, allt det där är ju över och det vet jag, eller?
Allt som en gång varit det har ju varit eller hur?
Så varför är jag då så förbannat jävla rädd...?

Kommentarer
Postat av: vanessa

Du har säkert hört ordspåket "tiden läker alla sår". Tyvärr är de något jag inte tror på helt och hållet. Vissa sår lämnar ärr. Nu vet jag inte vad det är du gått igenom men av egen erfarenhet så kommer vissa saker alltid göra ont, vissa saker kommer man alltid vara rädd för. Vissa saker sätter sig väldigt, väldigt djupt. Det gäller "bara" att vara stark och kämpa vidare. Inom sinom tid lär man sig att behärska sin rädsla och se efter sina sår. <3

2009-10-10 @ 16:57:35
URL: http://vanessamulio.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0